Mesin Pencari

Program ramalan gratis tentang Cinta, Karir dan Keberuntungan di blog ini sudah di tutup.

Obama is Osama Bin Laden

Obama is Osama bin Laden. I received this news from the website www.youtube.com. Obama's supporters verify that the accusation is not true. Video uploaded in www.youtube.com is to topple Obama. Obama said that accusations is not responsible. This is farce. The video has 10 seconds duration. This describes the similarity between Barack Obama and Osama bin Laden. Let's see and smile, just 10 seconds. Here is the video of Osama Bin Laden.



What's your comment about this video?
zwani.com myspace graphic comments

Baca Juga



14 comments:

Muhammad Ayub said...

wah ada-2 aja orang di dunia ini...
lam knl mas

Cebong Ipiet said...

aaaahhh maap pakir bendwid paaak ndak bisa liat ehehehee

Erik said...

Gak bisa buka mas, bandwth-nya kecil

Riema Ziezie said...

videonya disini ga bisa kebuka...apa inet sini yg jadul ya heheheh

Nyante Aza Lae said...

dunia yg penuh propaganda...politik!

masDan said...

Politik Lagi Politik Lagi ..Tapi Kadang kadang Politik Itu Memang Lucu ...

Ifoel said...

g bisa kebuka filenya mas..
Video tuh or gambar doang..
jadi pnasaran dot com deh..

Boy said...

sapa tuh yg buat video kyk gtu???kurang canggih tuh buatnya.diliat hidungnya aja udah ga sama..kekekeke

brigadista said...

hayaah,..kirain beneran,... tapi kreatif juga tuuh yang bikin,...

Febry Sabrina said...

hehehe maksa banget deh, yg satu idungnye jatuh kebawah yg satu lg rata...gak ada mirip kaleee

dede said...

weh, asyik juga tuh kang obama pake janggut hehee

qwonk said...

orang kulit hitam pertama jadi presiden biasanya lihat di film saja tapi sekarang jadi nyata obama jadi president

Endonezya said...

seru nih... saya jadi betah liat video disini

xitalho said...

obama dipadakna osama?? kepiwe ya... ora nyambung babar pisan dean ya...?

Post a Comment

Terima kasih telah meninggalkan komentar. Secepatnya akan saya balas komentar Anda. Salam hangat.

SMS Gateway is a program to manipulate SMS from your customer. It can be auto reply, scheduled broadcast and unscheduled broadcast. SMS gateway accelerating process incoming and outgoing information in your business and increase customer satisfaction. Your business need SMS Gateway program? Phone : 0815 100 932 90 Email : anaprivatku@gmail.com

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 
---- Java Coffee. Green World Blogger Template---- © Template Design by Herro